BEL ONS 06-30067470

Garantie en Klachten

Garantievoorwaarden

Wij leveren uitsluitend kwaliteitsproducten met Nederlandse garantie. Tocht kan het voorkomen dat een product defect raakt na ingebruikname. In dit geval zullen zij trachten snel een oplossing te bieden. Standaard heeft u 2 jaar garantie op de door ons geleverde producten. Daarnaast hebben de meeste fabrikanten een langere fabrieksgarantie. Bij uw bestelling ontvangt u altijd een pakbon / factuur. Bewaar deze goed want het is onderdeel van het garantiebewijs.

Garantie binnen de zichttermijn

Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken we u binnen de zichttermijn contact op te nemen met onze klantenservice. Het product wordt dan direct omgeruild.

Garantie buiten de zichttermijn

  1. Tijdens de garantieperiode worden reparaties van gegronde technische defecten gratis uitgevoerd. Meldt het defect bij tuinproductenshop.
  2. Na de garantieperiode kunt u zich tot ons wenden voor een reparatie. U moet dan wel rekening houden met de gebruikelijke reparatie- en voorrijkosten.

Er kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie:
1. Normale slijtage
2. Beschadiging door oneigenlijk gebruik en niet naleven van de gebruiksaanwijzing.
3. Beschadiging door opzet of nalatigheid
4. Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@tuinproductenshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”